View RSS Feed

gobbetbmruxzf@gmail.com

PSG Drakt

Rate this Entry
fotballdrakter


imponerer hver gang han spiller



Southgate har sagt at han ikke ser




PSG Drakt, Norge Drakt




på nåværende form kan det fotballdrakter tilbud maguire og jordan henderson



Southgate har sagt at han ikke ser Mount, Grealish og Phil Foden som alle spiller sammen - hvorfor ikke ?! - så han vil lene seg mot enten Raheem Sterling eller Marcus Rashford, som kan gi tempo og driv som kommer inn fra kantene. På nåværende form kan det hende at Man Utd -mannen bare nikker.
Ben White var imponerende i sin første England-start mot Romania på søndag, men selv om inkluderingen hans er like mye ned til Tyrone Mings 'prestasjoner i de to oppvarmingskampene, er sistnevnte konsentrasjonsproblemer ingen overraskelse for Gareth Southgate og han Jeg vil sannsynligvis beholde sin plass for å møte Kroatia.
PSG drakt Jeg kan ikke se utover en back -tre, da det ville være et stort sjokk å se Harry Maguire være i stand til å starte på søndag, og Southgate ville være modig, om ikke dum, å kaste ham inn og potensielt risikere kondisjonen lenger ned på linjen. John Stones and Mings får muligens selskap av Kyle Walker, som kan motvirke tempoet i Kroatias Ante Rebic og har tjent ham som midtstopper før.
Southgate ser ut til å like Jude Bellingham, som imponerer hver gang han spiller og tilbyr dynamikken du trenger på midtbanen i en 3-4-3. Lederen har fortsatt sine favoritter, så jeg kan ikke forestille meg at Raheem Sterling går glipp av til tross for formen i 2021.
norge drakt Jeg vil gjerne se England være litt modigere og bruke angrepstalentet til rådighet, spesielt Jack Grealish og Phil Foden, som har tatt seg til den internasjonale scenen som ender til Serpentine, selv om kommentarene Southgate kom med om den tidligere defensiven arbeid skinner et lys over hvorfor det er usannsynlig at han får en startplass.
PSG Paita Kroatia har et godt lag på papiret, men formen de siste 18 månedene har vært dårlig, så England bør kapitalisere med styrken i frontlinjen. Bevegelsen og den tekniske evnen til Foden, Grealish og Mason Mount bak Harry Kane, hvis eget sammenkoblingsspill er i verdensklasse, kan gi noen reelle problemer.
Jude Bellingham og Phil Foden har vist at de er mer enn dyktige og klare til å være en del av Gareth Southgates start -XI i sommerens turnering, men hvis det er ett ord for å oppsummere hans ansvarstid, er det pragmatisk.
Ti forsvarere ble navngitt som en del av den innledende 26-mannstroppen, og dette nummeret ble etterfulgt av at Trent Alexander-Arnold ble erstattet av Ben White, som er i stand til å fylle en rekke roller. Det tjente som et vindu inn i Southgates tenkning og forbehold rundt egnetheten til både Harry Maguire og Jordan Henderson.





































juventus drakt
real madrid drakt
Tags: None Add / Edit Tags
Categories
Uncategorized

Comments